Bloggnytt ...

Äntligen,ny blogg vår MaYa är på bild i headern & nere t.h! Hon är av rasen Ragdoll fyra år & tester har genomgåtts  p.g.a min allergi bla & väntan blev lång för hon hade små kattungar när vi först träffade henne & de skulle såklart flytta & MaYa givetvis genomgå kastrering,vila & läka innan hon kom,nu har hon vart här i ett år snart - Allt går bara bra!
Till sist vill jag säga att detta kommer inte bli en kattblogg,men kanske ett litet foto då & då,givet ett stort TACK till Anna som lät oss "adoptera" hennes goa tjej,vi är så lyckliga & kommer älska henne i nöd & lust!/Kram & ... Hjärtligt välkomna är ni alla mina  besökare!

Kommentarer

  1. Åh så snyggt! Och vackraste MaYa! Vi tassar med så klart! Nooospuuussar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack goa ni & så roligt att ni tassar mé!
      /Nospuss på Er

      Radera
  2. Så trevligt med en ny blogg. Fina bilder. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hjärtligt,ja jag tyckte det var dax hihi ...
      Får se bara hur mycket bloggande det blir!
      /Bloggöppnings kram denna sena kväll

      Radera
  3. Grattis till din nya blogg :)
    Vacker header 💗
    Ha det gott!
    💗 Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Så fin din ny blogg är.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  5. Så fin - djur är underbart att ha o jag lider med alla som inte tål dem.
    Jag förlorade ju nydligen en av mina hundar, de e tungt, men tidens gång. 12 år är en äldel ålder på en stor hund.Fin sida du skaffat.
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack finaste ...
      Beklagar sorgen efter din hund,förstår att det är tungt!
      /Kramar om

      Radera
  6. Så fin MaYa är! Visst är det en lycka att kunna ha en fyrbent vän!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis till nya fina bloggen!!
    MaYa är verkligen söt...
    Kram

    SvaraRadera
  8. Så fint du gjort älskling och MaYa är en liten sötnos Puss

    SvaraRadera
  9. Underbar bild på vackra MaYa S*Wihlthos TaDelou <3
    Tusen tack för att ni tar hand om henne på bästa vis!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst blev bilden underbar på sötnosen ♡ ...
      Tack så hjärtligt för att vi fick bli hennes matte & husse!
      /Kram från oss

      Radera
  10. Vad kul med ny blogg och jag följer med såklart. Och jag vill ha hur många kattbilder som helst.
    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du följer med blir så glad ...
      Hm..Ja,några kattbilder blir dé säkert!
      /Jam & Kram

      Radera
  11. Grattis till nya bloggen...och kissen är såå söt !
    Vårkram Bia

    SvaraRadera
  12. Hon är så söt att jag bara smälter. Fint du har det här inne.
    Önskar dig en härlig dag och hoppas du får njuta av vårsolen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  13. Så himla fint du har det <3
    Och hon är verkligen super fin :)
    En riktig sötnos. Kram fina vännen och ha en underbar dag <3

    SvaraRadera
  14. Älskar headern, så söt!

    SvaraRadera
  15. Åh, så fint du har gjort i din nya blogg! Och vad skönt att allt gått bra med MaYa! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!Jaa det är fantastiskt och är så lycklig att det går så bra mé MaYa 💗 ...
      Har ingen känning av allergi -så underbart!

      Radera
  16. Så himla söt kisse och så fin bloggen är.
    Kramar Kristin

    SvaraRadera
  17. Grattis till ny blogg! <3

    Hoppas du har det bra och att du njuter av våren.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  18. Så fin hon är. Härligt att du kan ha katt trots allergi. Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!Jaa det är fantastiskt och är så lycklig att det går så bra mé MaYa ...
      Har ingen känning av allergi -så underbart!/Kram

      Radera
  19. Grattis till nya bloggen!
    Kram och ha en fortsatt skön kväll!
    Christina

    SvaraRadera
  20. Jag har för mig att jag kommenterat. Men grattis igen till ny fin blogg! 💓 kram! 💓

    SvaraRadera
    Svar
    1. Näe,har inte fått någon från dig vännen & inget i "skräpet" heller!
      /Kram & Tack så hjärtligt

      Radera
  21. Kul med ny blogg! Hoppas få läsa mycket inspirerande inlägg :-)
    Kram Helén

    SvaraRadera
  22. Så vacker katt =) Och grattis till din nya blogg.
    Kram

    SvaraRadera
  23. Men åååh vilken sötis, så fin!! Jag har en riktigt hårig kattherre här hemma, till hälften norsk skogskatt, och han är bara så charmig :)

    Kramar aka

    SvaraRadera
  24. Sååååå himla fint du har det här <3
    MaYa är sååå himla vacker.

    Ha de gott och super kul att du inte försvann utan bytte blogg.
    Kram kram från Gurkiss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gulliga du 💗 ...
      Du missade mitt inlägg om bytet!
      /Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt för att du tog dig tid att läsa & lämnade en liten kommentar i ämnet!